Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1

Teljeskörű kárügyintézés

Mindent egy helyen elintézünk Önnek a XV.kerületi telephelyünkön, így az egy-két délelőttöt igénylő biztosítási ügyintézést megúszhatja nálunk fél óra alatt.

A biztosítási ügyintézés az egyik fő terület, ami miatt a visszatérő ügyfeleink újra és újra minket választanak. Aki már egyszer megpróbálta önmaga elintézni összetört autója kárrendezését, az tudja, hogy mekkora különbség van a magánszemély saját ügyintézése és az ügyfélszolgálatunkon keresztül történő ügyintézés között.

Avulással számolja biztosítója autóját? Ne törje a fejét! Mi jelentősen tudjuk csökkenteni mértékét!

Hitel, lízing terheli autóját? Kollegáink ez esetben is a rendelkezésére állnak és hamar elintézik a biztosításhoz szükséges papírokat!

Kérjük Önt, amennyiben bármilyen biztosítási esemény történt gépkocsijával, és minket bíz meg az ügyintézéssel, akkor ne töltsön el hosszú órákat a sorszámára várva feleslegesen a biztosító társaságánál.

A javítás megkezdése érdekében számos nyomtatványt kell kitölteni, lefénymásolni, aláíratni, és ezt a biztosítóban sokkal körülményesebb és időigényesebb lenne megtenni. Nem is beszélve arról, hogy a kapkodásban kimaradhat egy-két aláírás vagy melléklet, ami miatt visszahívják Önt hiánypótlásra. Hiába ment már nyitás előtt egy órával, mégis a biztosító ügyfélvárójában töltötte el élete leghosszabb délelőttjét?

Ha meghatalmaz minket, hogy ügyében eljárjunk, akkor nálunk mindent megtalál, amire szüksége lehet. Irodánkban minden rendelkezésre áll ahhoz, hogy Ön várakozási idő nélkül rögtön kézbe kapja a szükséges dokumentumokat. Mivel ezek általában igen körülményesen és félre érthetően vannak megfogalmazva, ezért kollégáink segítenek azok értelmezésében, kitöltésében. Hétköznapi nyelven elmagyarázzuk Önnek, hogy milyen fázisai lesznek a javításnak, és készségesen válaszolunk kérdéseire.

Mindegy, hogy Ön melyik biztosító társasággal áll szerződésben, mert minden biztosítóval kapcsolatban állunk így teljes körű biztosítási ügyintézést vállalunk a kárfelvételtől, a szükséges nyomtatványok biztosításán túl, a segítségnyújtáson át, azok kitöltésében. Ha szükséges, megszerezzük a banki meghatalmazásokat, intézkedünk a pótszemléről is.

Az Ön célja a mi célunk:
minél hamarabb megkezdődhessen a munka érdemi része, melynek során sérült autója visszanyeri korábbi formáját, és Ön újra használhatja személygépkocsiját.

Az Ön célja is a gyors kárügyintézés, amihez az alábbi iratok benyújtását kérjük Öntől:

MAGÁNSZEMÉLY ESETÉN:

  • Forgalmi engedély
  • Vezetői engedély másolat
  • ÁFA nyilatkozat (jogosult ÁFA visszaigénylésre vagy nem)
  • Kitöltött kárbejelentő lap (cégnél a tulajdonos és a gépkocsivezető aláírása, bélyegző)
  • Törzskönyv fénymásolata
  • Felelősségi kár esetén: a felelősséget elismerő nyilatkozat
  • Rendőrségi intézkedés esetén: jegyzőkönyv, határozat
  • Casco kár esetén: casco biztosítási kötvény vagy ajánlat másolata, utolsó díjbefizetés (csekk vagy átutalás igazolás) másolata
  • Eredeti meghatalmazás, amely nyilatkozik arról, hogy a kártérítési összeget a szerviz felveheti
  • CÉGEK ESETÉBEN MÉG KÉRJÜK CSATOLNI:

  • Céges meghatalmazás esetén: aláírási címpéldány fénymásolat
  • Céges meghatalmazás esetén: bélyegző
  • Amennyiben a gépjárművet tulajdonjog korlátozás terheli, úgy kérjük a finanszírozó nevét, faxszámát, telefonszámát, kapcsolattartójának nevét és a szerződésszámot megadni szíveskedjenek, - vagy a finanszírozótól közvetlenül a kárügyintézéshez az eredeti meghatalmazást benyújtani szíveskedjenek.

    Amennyiben az összes szükséges dokumentumot a rendelkezésünkre bocsátotta, amelyeket a szerviztől a biztosító társaságok kérnek, megkezdődhet a javítás. Ennek befejeztével Önnek már csak a biztosító által levont tételeket kell befizetni (pl.: casco önrész, avulás, ÁFA, más kár,) és átveheti a kijavított autóját. A kijavított gépkocsit csak abban az esetben tudjuk átadni, amennyiben az Önt terhelő összeget kifizette.

    Reméljük, Önnek is segíthetünk abban, hogy minél hamarabb újra használhassa autóját!